Saturday, March 10, 2012

Dua puluh satu

Assalamualaikum.



Beberapa hari yang lepas, genap umur aku 21 tahun. Aku sambut hari tu dengan sederhana. Agak kelam-kabut sebab pada waktu tengahari aku ade presentation ETR, nasib baek smue berjalan lancar je.

Alhamdulillah, aku bersyukur kepada Allah s.w.t kerana masih diberi kesempatan untuk hidup di muka bumi ni.

Terima kasih buat Mama dan Abah, jasa Mama dan Abah tak terbalas dengan wang ringgit. Julie hanya mampu doakan yang terbaik buat Ma dan Abah.

Terima kasih buat kawan-kawan atas birthday wishes dan ingatan korang. Walaupun bz, korang still luangkan masa keluar makan sama2 time birthday aku. Happy bila korang nyanyi lagu birthday ramai2 untuk aku. Rasa nak nangis time tu. Aku appreciate sangat :)

Terima kasih Nurul Husna Baba sebab belanja lamb chop and apple kasturi asam boi, it was delicious lah bestie! nanti belanja lagi lah! hehehe

Terima kasih lagi sekali sebab kau dan Ayuni Ayuna sudi belikan kek blueberry untuk aku. Terharu ;(

Terima kasih buat gula-gula hati, Mohamad Thakib Radzali for the lovely outing last monday. I heart you bie!

And terima kasih untuk korang semua yang sedang baca entry ni. muahx~

Umur dah menginjak 21. Fikiran semakin matang. Cabaran hidup semakin berliku. Masa di dunia semakin singkat. 

Aku tak tahu apa yang bakal terjadi hari esok. Cuma berharap Allah akan berikan petunjuk dan bawa aku ke jalan yang diredhai sebelum nadi aku terhenti. Ameen Ya Rabb.

Till then, take care peeps. 

0 comments:

Post a Comment